Двигун та ходова частина.

Потужність та ефективність. Техноогії двигунів.

Продумана концепція.
CLAAS POWER SYSTEMS охоплює всі технологічні аспекти та пропонує оптимальний двигун для узгодженої загальної системи. Скористайтеся перевагами максимальної ефективності на ринку.
Двигуни Mercedes-Benz OM 502 і OM 460 представляють собою найкращу пропозицію потужності в цьому сегменті. Вони відрізняються високою надійністю, низькою витратою дизельного палива і високим крутним моментом.
  • Еластичне з’єднання двигуна і шасі зводить до мінімуму шуми і вібрацію. Так до неприборканої сили додається максимальний комфорт руху.
  • Економія палива і низький рівень шуму
  • Дотримання законодавчих вимог щодо токсичності ВГ
  • Значне зростання потужності двигуна до ідеальної швидкості обертання 1800 об / хв
  • Довга робота завдяки великому баку.
  • Продумане рішення баків забезпечує ідеальні умови для планування навіть дуже довгих змін

Система охолодження DYNAMIC COOLING.

Ефективність та безпечність.
Робота в такому напруженому режимі неможлива без інтенсивного відводу тепла. На JAGUAR розташовані один над одним радіатори забезпечують ефективне охолодження при будь-яких умовах збирання. За рахунок великої площі поверхні сітчастого фільтра знижується швидкість потоку повітря і, відповідно, забруднення. Сама сітка розташована вертикально і очищається обертовим всмоктуючим рукавом.
Великі повітряні фільтри забезпечують тривалу і надійну роботу. Повітря охолодження надходить в двигун вже попередньо очищеним сіткою пакета радіатора. У разі необхідності фільтри можна демонтувати без використання інструменту і виконати роботи з очищення безпосередньо в полі. Інтегрований компресор подає 600 л/хв під тиском 9,5 бар. Повітря використовується для роботи інструментів з пневмоприводом та керування гальмовою системою причепа, якій JAGUAR може бути обладнаний в якості опції.
Вступник з радіатора повітря цілеспрямовано проводиться над двигуном і практично безперешкодно виходить з великого воздуховипуськной отвори в задній частині JAGUAR. Це дозволяє прекрасно справлятися з роботою навіть при екстремально високих зовнішніх температурах.

Ходова частина.

Висока тяга і надійність.
Привід ходової частини підкуповує своїм вражаючим тяговим зусиллям. Навіть в самих складних умовах у нього залишається досить запасу потужності. На першій передачі можлива швидкість збирання до 16,8 км / год. Нова 800-я серія JAGUAR відрізняється чудовою маневреністю і збільшеним кліренсом.

Активне гасіння коливань.

Система активного гасіння коливань з високою ефективністю гасить коливання приставки, забезпечуючи безпечний і швидкий рух по дорогах. Система гасіння коливань підключається автоматично, наприклад, під час руху при розвороті на краю поля з піднятою приставкою (не на робочій висоті).

Економний рух по дорогах.

Привід ходової частини, керований електронікою, автоматично регулює частоту обертання двигуна і точно погоджує її з  потужністю що вимагається. Це значно скорочує витрату палива і знижує рівень шуму при русі.

Механічний привід на всі колеса.

Максимальну силу тяги навіть в найважчих умовах збирання забезпечує електрогідравлічний повний привід. Передача силового потоку безпосередньо на задню вісь відбувається механічно через карданний вал.

Гідравлічна система.

Наочність та простота.
Секції гідророзподілення розташовані в добре доступному для огляду місці з лівого боку машини. Пропорційні клапани секцій для управління силосопровода і приставкою дозволяють забезпечити більш плавне управління при автоматичній роботі. Для забезпечення більш рівномірної стерні навіть на високій швидкості руху швидкість процесу відхилення функції поперечного копіювання ORBIS може бути адаптована в CEBIS відповідним чином.
При досягненні краю поля і піднятті приставки функція гасіння коливань автоматично активується після виходу з робочої висоти. Це поліпшення комфорту захищає машину, наприклад, при обприскуванні. Приставка амортизує з відповідним рівнем плавності.
  • Швидке виконання функціональних команд
  • Ефективне управління завдяки пропорційним клапанів
  • Економічне техобслуговування завдяки невеликій ємності заправки маслом

Концепція приводів.

Неперевершено та ефективно.
Революційна концепція приводу JAGUAR була розроблена інженерами CLAAS в 1993 році і до сьогоднішнього дня встановлює стандарти. Пряма передача зусилля вже не одну тисячу разів добре зарекомендувала себе на практиці. І в цьому поколінні JAGUAR ми залишилися вірними своїй концепції: встановлювати двигун поперек напрямку руху.
Агрегати подрібнення, що приводяться в дію безпосередньо від головної муфти двигуна через клиноременную передачу з гідравлічним натягом, не вимагають технічного обслуговування
Головний привід JAGUAR.
Потужний, надійний і не потребує обслуговування. 5 аргументів на користь максимального ККД.
1. Поперечно встановлені двигуни
2. Головний клинопасовий привід безпосередньо від колінчастого валу двигуна до наступних агрегатів: подрібнюючий барабан і прискорювач
3. Клінопасовий привід зернодробилки безпосередньо від прискорювача
4. QUICK STOP Активне гальмування потоку матеріалу при відключенні головного приводу
5. Механічний привід приставки через швидкодіючі з’єднання