Двигун. Більше потужності та крутного моменту.

6-циліндровий двигун FPT (Fiat Power Train) Cursor-9.

AXION 900 був розроблений як для польових, так і для транспортних робіт. Двигун трактора розвиває повну потужність для всього спектру завдань. Важка робота на низьких швидкостях не є проблемою. Більша потужність на нижчих обертах та автоматичне регулювання обертів двигуна знижують експлуатаційні витрати. Двигун володіє вищою продуктивністю у поєднанні з меншим споживанням палива – з цією метою інженери CLAAS розвинули інноваційну низькошвидкісну концепцію КПП CMATIC. Більший комфорт і довший час роботи на одному баці!  Інші переваги:
  • Постійна потужність в діапазоні обертів 1700 до 1900 об/хв
  • Постійний крутний момент в діапазоні 1300 до 1500 об/хв
  • 95% максимальної потужності доступні із заднім ВВП 1000 ECO
  • Знижені оберти двигуна при транспортуванні зі швидкістю 40 або 50 км/год (1400 або 1600 об/хв)
  • Дві швидкості холостого ходу (650 і 800 об/хв) з автоматичним регулюванням зменшують витрату палива до 2 л/год.

Visctronic – економічне управління вентилятором.

Електронна система управління вентилятором Visctronic дозволяє точно узгодити швидкість обертання вентилятора з навантаженням і температурою двигуна, забезпечуючи таким чином оптимальну температуру двигуна. Знижена швидкість обертання вентилятора зменшує рівень шуму, економить цінне паливо і не відбирає зайвої потужності, яка тепер може бути перетворена в тягове зусилля.

SCR – чисте середовище завдяки сечовині.

При проектуванні серії AXION 900 були враховані необхідні компоненти системи додаткової обробки вихлопних газів. SCR означає «вибіркове каталітичне відновлення», в результаті якого оксидиазоту перетворюють воду на чистий азот. Це відбувається за допомогою синтетичного водного розчину сечовини (AdBlue®1), який знаходиться у додатковому баку.

Коробка передач CMATIC від CLAAS.

CMATIC означає технологію безступінчастої трансмісії на тракторах CLAAS. У безступінчатій трансмісії з поділом потужності чотири механічні діапазони руху перемикаються автоматично за допомогою багатодискових муфт. Зміна групи вручну не потрібна.

 

Ефективність і зручність.

Моделі серії AXION 900 обладнані коробкою передач ZF Eccom. Це система з розгалуженим потоком потужності з 4 механічними діапазонами, які перемикаються за допомогою мокрих пластинчастих муфт. Ручне перемикання між групами не потрібно.Завдяки високій механічній складовій в передачі крутного моменту коробка передач на будь-якій швидкості забезпечує неперевершений ККД. Таким чином, безступінчата коробка передач CMATIC забезпечує при русі по полю зі швидкістю від 7 до 15 км/год середню механічну складову в передачі крутного моменту більше 80%, що в порівнянні з іншими безступінчатими КПП веде його далеко вперед від конкурентів. При транспортуванні по дорозі коробка передач CMATIC також демонструє свої сильні сторони за допомогою середньої механічної складової в передачі зусилля понад 90%.

 

Використання всього потенціалу.

AXION 900 завдяки частоті обертання 1600 об/хв на швидкості 50 км/год і 1500 об/хв на 40 км/год проявляє свої сильні сторони і при транспортуванні. Якщо водій не натискає на педаль газу, коробка передач знаходиться в стані активної зупинки і трактор надійно утримується в позиції. Це дозволяє зручно і безпечно рушати з повним завантаженням на крутих в’їздах на поле або на перехрестях.

Педаль акселератора або CMOTION.

Перемикання між режимами здійснюється за допомогою кнопки в підлокітнику. Однак ручний режим може бути активований тільки в CEBIS. В ручному режимі швидкість обертання двигуна і передавальне число коробки передач визначає водій. Автоматичне регулювання двигуна і КПП неактивно. Поточний активний режим відображається в CEBIS.

Індивідуальні зони водіння.

Трансмісія CMATIC дозволяє вільно регулювати три діапазони швидкості в обох напрямках руху. Поточна активна область руху відображається в CEBIS або CIS і може бути змінена під час руху за допомогою двох кнопок. Чим менше встановлене максимальне значення діапазону руху, тим точніше можна дозувати швидкість. Значення круїз-контролю можна зберегти для всіх діапазонів руху, завдяки чому швидкість можна зберегти під час руху за допомогою кнопки на джойстику. Значення круїз-контролю можна додатково встановити в терміналі CEBIS або CIS. За допомогою CMATIC кожен водій має можливість створити власний профіль залежно від програми. Завдяки привабливій технології трансмісії CMATIC ви можете використовувати всю потужність свого AXION економічно та продуктивно – і з оптимальною простотою використання.

Абсолютна збалансованість.

Різноманітні можливості баластування переднього і заднього моста дозволяють оптимально адаптувати AXION 900 до будь-якої ситуації застосування. Тільки так можна використовувати весь потенціал потужності без зайвих втрат.
Баласт на кожне колесо в кг.
Обід 38″     Обід 42″
100              400
367              667
634              856

Надійна опора.

Завдяки своєму накопиченому досвіду у галузі стандартних тракторів та великих тракторів XERION до 500 к.с. CLAAS розробив абсолютно нестандартне рішення для AXION 900 для тривалої експлуатації у важких умовах. Двигун вбудований у міцну литу рамну конструкцію з інтегрованим картером двигуна. Ця конструкція ідеально приймає на себе навантаження від передньої навішування та рами переднього мосту. Насправді це означає наступне:
  • Великий кут повороту переднього моста для максимальної маневреності
  • Оптимальний доступ до всього моторного відсіку і всіх точках техобслуговування
  • Великий кліренс і захист карданного валу завдяки його інтеграції в рамну конструкцію
  • Надійна прокладка всіх ліній в рамній конструкції

Довга колісна база при компактній конструкції.

Для того, щоб повністю використати потенціал 400 к.с., концепція повинна працювати. AXION 900 саме виконує всі умови. Його колісна база складає 3,15 м, але завдяки продуманій конструкції він зберігає маневреність на полі та керованість на дорогах загального користування. А загальна длина з відповідним навісним орудням не перевищує допустимі законом рамки. Оскільки довга колісна база та оптимальне розподіл навантаження забезпечують передачу тягового
зусилля на ґрунт, то при виконанні багатьох швидкісних робіт, наприклад транспортування, можна відмовитися від використання баласту. Це допомагає заощадити паливо і знизити знесення шин при русі дорогами.

Впевнене гальмування.

Всі моделі AXION 900 мають допустиму вагу 18 т для версій 40 та 50 км/год. У версії 50 км/год усі передні мости серійно оснащені дисковими гальмами.
За замовленням версія 40 км/год також може бути оснащена дисковим гальмом переднього моста. Гальмівна система на передньому та задньому мостах забезпечує максимальну безпеку та стійкість при гальмуванні.

Зчіпний пристрій AXION 900 відповідає стандарту ISO 500. Це означає, що також можна використовувати дишла від інших машин того самого стандарту. Численні варіанти кріплення доступні на заводі.

Пряме налаштування.

До найважливіших функцій заднього навішування можна отримати прямий доступ за допомогою кнопок і поворотних елементів керування на правій середній стійці:
  • Ручне підйом і опускання для навісних машин
  • Увімкнення/вимкнення гасіння вібрації
  • Замок задньої тяги
  • Обмеження висоти підйому та швидкості опускання
  • Контроль положення / тяги та контроль ковзання

Вигнуте заднє скло та сидіння, що обертається, забезпечують чудовий огляд навісного обладнання та водночас бездоганну роботу керування задньою зчіпкою. Прямий доступ дозволяєдуже легко оптимізувати налаштування задньої навіски під час роботи.

 Більше універсальності. Більше місій.

Передня навіска на усіх моделях AXION 900 може бути встановлена на заводі двома різними передніми навісними механізмами:
− 5,0 т для навісного обладнання та баласту
− 6,5 т для особливо важкого навісного обладнання.

Опціональна система регулювання положення для передньої навіски забезпечує точну роботу з передньонавісними робочими знаряддями. Робоча глибина може бути встановлена за допомогою поворотного регулятора в підлокітнику, в той час як в CEBIS можна обмежити швидкість підйому і опускання. Фронтальний навіс може бути як простої, так і подвійної дії.