Двигун. Більше потужності та крутного моменту.

CPS – CLAAS POWER SYSTEMS. Забезпечує бездоганні результати.

Розробка машин CLAAS полягає у постійному прагненні до збільшення ККД, підвищення надійності та економічної ефективності. Під назвою CLAAS POWER SYSTEMS (CPS) фірма CLAAS об’єднала в собі найкращі компоненти у межах єдиної системи. Ця система забезпечує максимальну потужність за потребою, ідеально узгоджує роботу компонентів між собою, оснащена технологіями для економії палива, що значно економить Ваші кошти.
Завдяки типовим для CLAAS характеристикам двигуна повний крутний момент доступний у широкому діапазоні швидкості обертання двигуна. Це забезпечує продуктивність саме тоді, коли це необхідно. Така робота значно економить пальне!

6-циліндровий двигун FTP Cursor-9.

AXION 900 був розроблений як для польових, так і для транспортних робіт. Двигун трактора розвиває повну потужність для всього спектру завдань. Важка робота на низьких швидкостях тепер не проблема. Більша потужність на нижчих обертах та автоматичне регулювання обертів двигуна знижують експлуатаційні витрати. Двигун володіє вищою продуктивністю у поєднанні з меншим споживанням палива – з цією метою інженери CLAAS розвинули інноваційну низькошвидкісну концепцію КПП CMATIC. Більший комфорт і довший час роботи на одному баці!  Інші переваги:
  • Відповідність нормам викидів – Stage IIIa
  • Оберти холостого режиму (об/хв) – 650
  • Крутний момент (Нм) – 1550…1760
  • Макс. потужність при (об/хв) – 1800
  • Турбокомпресор – VGT
  • Турбіна зі змінною геометрією
  • Електромагнітна муфта привода вентилятора Vistronic
  • Система холодного запуску двигуна до -30° C
  • Великий фільтр попереднього очищення дизпалива з обігрівом

Надійна опора. Для тракторів такої потужності - обов'язкова умова.

CLAAS використав увесь свій досвід в області розробки як стандартних так і потужних тракторів XERION потужністю до 500 к.с. і створив абсолютно нове рішення для AXION 900 – для тривалої експлуатації у важких умовах. Двигун встановлено в міцну рамну конструкцію з інтегрованим картером двигуна. Ця конструкція ідеально приймає на себе навантаження від передньої навіски та переднього мосту. На практиці це означає наступне: 
  • Збільшений кут повороту передніх коліс для максимальної маневренності 
  • Оптимальний доступ до моторного відсіку та усим точкам технічного обслуговування
  • Великий кліренс завдяки інтеграції карданного валу в рамну конструкцію 
  • Надійна прокладка усіх ліній в рамній конструкції

CLAAS CMATIC. Завжди правильна передача.

CMATIC — це назва безступеневої трансмісії, яка використовується в тракторах CLAAS. У серії AXION 900 трансмісія ZF TMG 45 забезпечує ефективну передачу потужності двигуна. У цій безступінчатій коробці передач є чотири механічні діапазони які автоматично вибираються багатодисковими муфтами. Немає необхідності перемикатися між діапазонами вручну. ZF TMG 45 має більш високі конструктивні характеристики і здатна передавати на 7% більше крутного моменту і на 10% більше потужності, ніж попередня серія. 
З трансмісією CMATIC можна попередньо вибрати три діапазони швидкості в обох напрямках руху. Активний діапазон відображається в CEBIS  і може бути змінений під час руху трактора за допомогою двох кнопок. Чим нижче максимальне задане значення діапазону, тим точніше можна контролювати швидкість руху.

Швидкість круїз-контролю можна зберегти для всіх діапазонів під час руху трактора, натиснувши кнопку. Швидкість круїз-контролю також можна попередньо встановити на терміналі CEBIS.

CMATIC дозволяє водіям створювати власні профілі відповідно до виконуваної роботи. Інтелектуальна технологія трансмісії CMATIC дозволяє використовувати всю потужність вашого AXION економічно та продуктивно – з максимальним комфортом для оператора.

 

Пердній міст PROACTIV - збалансована стабільність.

Підвіска переднього мосту PROACTIV забезпечує повний автоматичний контроль. Підвіска автоматично залишається в середньому положенні, після адаптації до стану навантаження трактора. Зміни навантаження, спричинені гальмуванням і поворотами, також компенсуються. Паралелограмна підвіска осі та хід пружини 90 мм гарантують кращу керованість. Завдяки стабільній та сбалансованій конструкції можливе додаткове обладнання здвоєними шинами.