Кабіна + комфорт.

Влаштовуйтесь зручніше.

Комфорт сприяє ефективності.
При розробці кабіни для інженерів CLAAS найбільш значущими були три чинники:
  • У водія трактора дуже довгі робочі дні
  • Хороший круговий огляд є неодмінною умовою для того, щоб надійно і безпечно пересувати навісне обладнання
  • Зручне робоче місце допомагає зберігати здоров’я
Виходячи з цього CLAAS розробив тиху і простору кабіну, в якій можна розслабитися і продуктивно попрацювати, насолодитися прохолодним напоєм або в тиші провести телефонну розмову за допомогою інтегрованої в радіоприймач голосової гарнітури.

Комфорт. Коли робота в радість.

Усе на своєму місці.
На панелі керування відображаються всі необхідні дані. ARION 400 відрізняється простим інтуїтивним керуванням. Інструкції та розлогі пояснення тут не потрібні: ви просто сідаєте і беретеся за роботу. Розташування всіх елементів керування чудово адаптовано до будь-яких завдань. Модуль управління навіскою ТСЕ 15 Т інтегровано в праву бічну консоль і тому знаходиться в ідеальній позиції для управління робочими блоками задньої частини. За допомогою великого колеса, що обертається, легко налаштовується робоча глибина, а також під’єднання/від’єднання приводів.
Управління навіскою ТСЕ 15Т інтегроване в праву бічну консоль і тому знаходиться в ідеальній позиції для управління робочими блоками задньої частини. За допомогою великого колеса, що обертається, легко налаштовується робоча глибина, а також під’єднання/від’єднання приводів. Зовнішнє керування навішуванням на обох задніх брудозахисних крилах легко доступне, так само як і зовнішнє керування валом відбору потужності.

Все інтуїтивно зрозуміло.

Перемикання передач за допомогою джойстика.
Важіль коробки передач – це вчорашній день: управління QUADRISHIFT здійснюється за допомогою кнопок «+/-» і клавіші Shift на важелі ручного управління дросельною заслінкою. У ARION 400  ви можете також перемикати 4 автоматизовані групи і передачі (в залежності від навантаження) за допомогою важеля на джойстику. Педаль зчеплення потрібна тепер тільки щоб маневрувати, а не набирати швидкість.