AXION 950/920

Величезна тягова потужність тракторів серії AXION 950/920 поєднується з неповторною зручністю керування і дозволяє розкрити його неймовірний потенціал.
Axion950
Головна | CLAAS | Трактори | AXION 950/920

Ваші переваги
    • 400 к.с. – Ні більше, ні менше. Доступні будь-якої миті 
    • Самонесуча конструкція для максимальної стійкості
    • Довга колісна база та оптимальний розподіл ваги 
    • Повністю заново розроблена чотиристійкова кабіна 
    • Важіль управління CMOTION із абсолютно новою концепцією управління 
    • TELEMATICS
1. Двигун FPT з номінальною потужністю до 405 к.с.
2. Безступінчаста коробка CMATIC
3. 50 або 40 км/год на знижених оборотах двигуна
4. Задні колеса: діаметр до 2,15 м
5. Загальна довжина всього 5,60 м
6. ВВП ECO із частотою обертання 1000 об/хв
7. До 8 секцій розподільника
8. Передній міст з підвіскою у формі паралелограма та вбудованим гальмом
9. Повністю інтегрована передня навішування вантажопідйомністю до 6,5 т
10. Механічна 4-точкова підвіска кабіни
11. До 20 робочих фар, у тому числі до чотирьох ксенонових
12. Система паралельного водіння GPS PILOT
AXION 950 940 930 920
Макс. пікова потужність (ECE R 120)
кВт/к. с.
302/410
279/380
257/350
235/320

Карданний вал із відповідною частотою обертання двигуна.

Щоб увімкнути задній ВВП, а потім активувати пам’ять обертів двигуна, достатньо натиснути кнопку на задньому крилі. У CEBIS можна заздалегідь зручно встановити частоту обертання двигуна для навісного обладнання. Це рекомендовано для всіх застосувань, у яких ви регулярно використовуєте зовнішній перемикач ВВП. Ви економите час, працюєте комфортніше та безпечніше.

Потужна гідравліка. Проста комутація.

Усі гідравлічні муфти в задній частині моделей AXION оснащені важелями розблокування.Це означає, що його можна з’єднувати та від’єднувати навіть під тиском. Кольорові позначки на вході та виході спрощують правильне прикріплення знарядь. Лінії витоку масла збирають масло з муфт під час комутації. Продуктивність гідросистеми 150 або 220 л/хв.

Двигун. Більше потужності та крутного моменту.

6-циліндровий двигун FPT (Fiat Power Train) Cursor-9.

AXION 900 був розроблений як для польових, так і для транспортних робіт. Двигун трактора розвиває повну потужність для всього спектру завдань. Важка робота на низьких швидкостях не є проблемою. Більша потужність на нижчих обертах та автоматичне регулювання обертів двигуна знижують експлуатаційні витрати. Двигун володіє вищою продуктивністю у поєднанні з меншим споживанням палива – з цією метою інженери CLAAS розвинули інноваційну низькошвидкісну концепцію КПП CMATIC. Більший комфорт і довший час роботи на одному баці!  Інші переваги:
  • Постійна потужність в діапазоні обертів 1700 до 1900 об/хв
  • Постійний крутний момент в діапазоні 1300 до 1500 об/хв
  • 95% максимальної потужності доступні із заднім ВВП 1000 ECO
  • Знижені оберти двигуна при транспортуванні зі швидкістю 40 або 50 км/год (1400 або 1600 об/хв)
  • Дві швидкості холостого ходу (650 і 800 об/хв) з автоматичним регулюванням зменшують витрату палива до 2 л/год.

Visctronic – економічне управління вентилятором.

Електронна система управління вентилятором Visctronic дозволяє точно узгодити швидкість обертання вентилятора з навантаженням і температурою двигуна, забезпечуючи таким чином оптимальну температуру двигуна. Знижена швидкість обертання вентилятора зменшує рівень шуму, економить цінне паливо і не відбирає зайвої потужності, яка тепер може бути перетворена в тягове зусилля.

SCR – чисте середовище завдяки сечовині.

При проектуванні серії AXION 900 були враховані необхідні компоненти системи додаткової обробки вихлопних газів. SCR означає «вибіркове каталітичне відновлення», в результаті якого оксидиазоту перетворюють воду на чистий азот. Це відбувається за допомогою синтетичного водного розчину сечовини (AdBlue®1), який знаходиться у додатковому баку.

Коробка передач CMATIC від CLAAS.

CMATIC означає технологію безступінчастої трансмісії на тракторах CLAAS. У безступінчатій трансмісії з поділом потужності чотири механічні діапазони руху перемикаються автоматично за допомогою багатодискових муфт. Зміна групи вручну не потрібна.

 

Ефективність і зручність.

Моделі серії AXION 900 обладнані коробкою передач ZF Eccom. Це система з розгалуженим потоком потужності з 4 механічними діапазонами, які перемикаються за допомогою мокрих пластинчастих муфт. Ручне перемикання між групами не потрібно.Завдяки високій механічній складовій в передачі крутного моменту коробка передач на будь-якій швидкості забезпечує неперевершений ККД. Таким чином, безступінчата коробка передач CMATIC забезпечує при русі по полю зі швидкістю від 7 до 15 км/год середню механічну складову в передачі крутного моменту більше 80%, що в порівнянні з іншими безступінчатими КПП веде його далеко вперед від конкурентів. При транспортуванні по дорозі коробка передач CMATIC також демонструє свої сильні сторони за допомогою середньої механічної складової в передачі зусилля понад 90%.

 

Використання всього потенціалу.

AXION 900 завдяки частоті обертання 1600 об/хв на швидкості 50 км/год і 1500 об/хв на 40 км/год проявляє свої сильні сторони і при транспортуванні. Якщо водій не натискає на педаль газу, коробка передач знаходиться в стані активної зупинки і трактор надійно утримується в позиції. Це дозволяє зручно і безпечно рушати з повним завантаженням на крутих в’їздах на поле або на перехрестях.

Педаль акселератора або CMOTION.

Перемикання між режимами здійснюється за допомогою кнопки в підлокітнику. Однак ручний режим може бути активований тільки в CEBIS. В ручному режимі швидкість обертання двигуна і передавальне число коробки передач визначає водій. Автоматичне регулювання двигуна і КПП неактивно. Поточний активний режим відображається в CEBIS.

Індивідуальні зони водіння.

Трансмісія CMATIC дозволяє вільно регулювати три діапазони швидкості в обох напрямках руху. Поточна активна область руху відображається в CEBIS або CIS і може бути змінена під час руху за допомогою двох кнопок. Чим менше встановлене максимальне значення діапазону руху, тим точніше можна дозувати швидкість. Значення круїз-контролю можна зберегти для всіх діапазонів руху, завдяки чому швидкість можна зберегти під час руху за допомогою кнопки на джойстику. Значення круїз-контролю можна додатково встановити в терміналі CEBIS або CIS. За допомогою CMATIC кожен водій має можливість створити власний профіль залежно від програми. Завдяки привабливій технології трансмісії CMATIC ви можете використовувати всю потужність свого AXION економічно та продуктивно – і з оптимальною простотою використання.

Абсолютна збалансованість.

Різноманітні можливості баластування переднього і заднього моста дозволяють оптимально адаптувати AXION 900 до будь-якої ситуації застосування. Тільки так можна використовувати весь потенціал потужності без зайвих втрат.
Баласт на кожне колесо в кг.
Обід 38″     Обід 42″
100              400
367              667
634              856

Надійна опора.

Завдяки своєму накопиченому досвіду у галузі стандартних тракторів та великих тракторів XERION до 500 к.с. CLAAS розробив абсолютно нестандартне рішення для AXION 900 для тривалої експлуатації у важких умовах. Двигун вбудований у міцну литу рамну конструкцію з інтегрованим картером двигуна. Ця конструкція ідеально приймає на себе навантаження від передньої навішування та рами переднього мосту. Насправді це означає наступне:
  • Великий кут повороту переднього моста для максимальної маневреності
  • Оптимальний доступ до всього моторного відсіку і всіх точках техобслуговування
  • Великий кліренс і захист карданного валу завдяки його інтеграції в рамну конструкцію
  • Надійна прокладка всіх ліній в рамній конструкції

Довга колісна база при компактній конструкції.

Для того, щоб повністю використати потенціал 400 к.с., концепція повинна працювати. AXION 900 саме виконує всі умови. Його колісна база складає 3,15 м, але завдяки продуманій конструкції він зберігає маневреність на полі та керованість на дорогах загального користування. А загальна длина з відповідним навісним орудням не перевищує допустимі законом рамки. Оскільки довга колісна база та оптимальне розподіл навантаження забезпечують передачу тягового
зусилля на ґрунт, то при виконанні багатьох швидкісних робіт, наприклад транспортування, можна відмовитися від використання баласту. Це допомагає заощадити паливо і знизити знесення шин при русі дорогами.

Впевнене гальмування.

Всі моделі AXION 900 мають допустиму вагу 18 т для версій 40 та 50 км/год. У версії 50 км/год усі передні мости серійно оснащені дисковими гальмами.
За замовленням версія 40 км/год також може бути оснащена дисковим гальмом переднього моста. Гальмівна система на передньому та задньому мостах забезпечує максимальну безпеку та стійкість при гальмуванні.

Зчіпний пристрій AXION 900 відповідає стандарту ISO 500. Це означає, що також можна використовувати дишла від інших машин того самого стандарту. Численні варіанти кріплення доступні на заводі.

Пряме налаштування.

До найважливіших функцій заднього навішування можна отримати прямий доступ за допомогою кнопок і поворотних елементів керування на правій середній стійці:
  • Ручне підйом і опускання для навісних машин
  • Увімкнення/вимкнення гасіння вібрації
  • Замок задньої тяги
  • Обмеження висоти підйому та швидкості опускання
  • Контроль положення / тяги та контроль ковзання

Вигнуте заднє скло та сидіння, що обертається, забезпечують чудовий огляд навісного обладнання та водночас бездоганну роботу керування задньою зчіпкою. Прямий доступ дозволяєдуже легко оптимізувати налаштування задньої навіски під час роботи.

 Більше універсальності. Більше місій.

Передня навіска на усіх моделях AXION 900 може бути встановлена на заводі двома різними передніми навісними механізмами:
− 5,0 т для навісного обладнання та баласту
− 6,5 т для особливо важкого навісного обладнання.

Опціональна система регулювання положення для передньої навіски забезпечує точну роботу з передньонавісними робочими знаряддями. Робоча глибина може бути встановлена за допомогою поворотного регулятора в підлокітнику, в той час як в CEBIS можна обмежити швидкість підйому і опускання. Фронтальний навіс може бути як простої, так і подвійної дії.

Кабіна + комфорт

Ергономіка та комфорт для найкращих умов роботи

Кабіна. Ідеальні умови для довгих робочих днів
  • Сидіння водія та інструктора доступні з сучасною нековзкою тканиною або елегантною легкою в догляді шкіряною оббивкою.
  • Міцне шкіряне кермо забезпечує надійне захоплення та забезпечує хороший огляд панелі приладів у будь-якому положенні.
  • Завдяки численним деталям AXION пропонує найкраще робоче середовище для довгих робочих днів. Водій завжди знайде місце для свого мобільного телефону або документів. Під сидінням оператора також є охолоджуюча камера, у якій можна розмістити дві 1,5-літрові пляшки та закуски. Ідеальний варіант для обідньої перерви.
  • Всі моделі AXION 900 в серійній комплектації обладнані кондиціонером. Компоненти кондиціонера вбудовані в підлогу кабіни, що має подвійну ізоляцію. Дане положення робить можливим оптимальний розподіл потоків повітря в кабіні і значно знижує рівень шуму кондиціонера. Крім ручного управління є також повноцінний клімат-контроль.
  • Відділення для документів і знімне відділення знаходяться в лівій консолі.
  • Роз’єми живлення і ISOBUS для додаткових терміналів перебувають під правою консоллю.

Чотирьохстоякова концепція

Комфортні умови для кращої продуктивності
З AXION 900 CLAAS представляє абсолютно нове покоління кабін.
Чотирьохстоякова кабіна пропонує істотні переваги:
  • Вільний огляд всієї робочої ширини навісних знарядь
  • Великий обсяг кабіни для забезпечення достатнього вільного місця
  • Суцільне лобове скло
Спеціальне розташування задніх стійок кабіни забезпечує водієві оптимальний огляд знаряддя та навісного обладнання. Крім того, опукле заднє скло дозволяє побачити точки з’єднання на задній частині кузова і, таким чином, точно і безпечно виконувати навіску агрегатів.

Обладнання CEBIS

Усі важливі елементи управління інтегровані у правий підлокітник
  • Багатофункціональний важіль CMOTION
  • Панель керування режимами руху, зміна діапазону руху та дві пам’яті частоти обертання двигуна з точним регулюванням
  • Термінал CEBIS з 12-дюймовим сенсорним екраном
  • ELECTROPILOT pа допомогою  джойстика здійснюється керування всіма функціями фронтального навантажувача.
  • Панель керування CEBIS
  • Налаштування робочої глибини передньої та задньої навіски
  • Активація переднього та заднього ВВП
  • Ручний дросель 
  • Коробка передач в нейтральному положенні, активація передньої навіски.
  •  Електронні блоки управління.
  • Повний привід, блокування диференціала, автоматичний ВОМ, підвіска переднього моста.
  • Головні вимикачі: акумулятор, електронні блоки управління, CSM, рульове управління.

0 вібрацій

Комфортний захист водія і машини
Повна амортизація в чотирьох точках.
Завдяки чотирьом точкам амортизації кабіна повністю ізольована від ходової частини.
Таким чином, водій зовсім не відчуває удари і коливання. Комбіновані пружини і амортизатори
мають довгий хід і працюють надефективно завдяки точному налаштуванню. При цьому вся система
амортизації не вимагає технічного догляду.
Важке обладнання в передньому і задньому навісному обладнанні створює навантаження як на трактор, так і на водія. Для компенсації пікових навантажень під час транспортування та коли навісне обладнання підняте на смузі повороту, як передня, так і задня навіска обладнані гасінням коливань.
 

Передня підвіска - стабільна та збалансована!

Адаптивна передня підвіска
Підвіска передньої осі PROACTIV – повний комфорт автоматично. Підвіска автоматично залишається в середньому положенні, після адаптації до стану навантаження трактора. Зміни навантаження, спричинені гальмуванням і поворотами, також компенсуються. Паралелограмна підвіска осі та хід пружини 90 мм гарантують найкращу керованість. Завдяки стабільній та сбалансованій конструкції можливе додаткове обладнання здвоеними шинами.

Системи допомоги водію

ISOBUS. Ще більше контролю

Комфортне управління навісним обладнанням
Спереду та ззаду трактора є роз’єм для підключення сумісного навісного обладнання з підтримкою ISOBUS. У кабіні підключення до терміналу з підтримкою ISOBUS може бути встановлене через додаткове з’єднання. Відповідне навісне обладнання керується за допомогою спеціального терміналу.
Ви також можете перемістити термінал з трактора або самохідного комбайна на іншу машину в залежності від сезону або сфери застосування. Обладнайте свій AXION на заводі або як додаткову опцію саме так, як вам потрібно.

Мобільні дисплеї CLAAS

Оптимальні рішення для більшої продуктивності
Являють собою гнучке рішення для ISOBUS і системи паралельного водіння. Термінал можна зняти з трактора чи комбайна і переставити на інший трактор або іншу машину в залежності від сезону і області застосування. Замовляйте оснащену версію AXION 800 прямо з заводу або виконуйте дооснащення пізніше, в залежності від ваших потреб, термінал S10 оснащений сенсорним дисплеєм 10,4 “з високою роздільною здатністю, з функціями управління і ISOBUS; відображення до чотирьох камер

Зворотній зв'язок

ІНТЕРТЕХІНВЕСТ – офіційний представник CLAAS в Україні на території Кіровоградської, Вінницької та Одеської областей.
Консультації, замовлення та сервісну підтримку Ви можете отримати зателефонувавши за номером: 0 800 408 888.
Також Ви можете скористатись короткою формою, ми зв’яжемось з Вами.
Claas Axion 900